본문 바로가기
#영화 OST/스타이즈본

Lady Gaga 레이디가가 - Look What I Found 가사해석/듣기

by CottonCandya 2022. 9. 17.
반응형


스타이즈 본 노래중에 좋아하는 노래중 하나 ㅠㅠ
사실 노래 다 좋은데 레이디가가 솔로곡 중에 가장 좋은것 같다!
스타이즈본 전곡 번역중입니다 ㅎㅎ 재미있게 봐주세요 ♥








I'm alone in my house
난 혼자 집에 있어
I'm out on the town
난 시내에서 놀고있어
I'm at the bottom of the bottle
지금 술병의 바닥에서
I've been knockin' them down
난 그것들을 쓰러뜨리고 있어
I can't get back up on my feet
난 다시 일어날 수 없어
See the lights all on the street like stars
별처럼 빛나는 길거리의 불빛들을 봐
But look what I found
하지만 내가 뭘 찾았는지 봐
Look what I found
내가 뭘 찾았는지 봐
Another piece of my heart just laying on the ground
땅바닥에 떨어져 있는 내 심장의 또 다른 조각을 찾았어
Another foggy day
또 다른 안개낀 날
I'm looking for a light
난 빛을 찾고 있어
And my only friend is working tonight
그리고 내 친구는 오늘 일하러 나가
I can't get myself out of bed
난 침대에서 일어날 수 없어
Hear these voices in my head like a song
이 목소리가 노래처럼 내 머릿속에서 들려
But look what I found
하지만 내가 뭘 찾았는지 봐
Somebody who loves me
날 사랑하는 누군갈
Look what I found
내가 뭘 찾았는지 봐
Somebody who carry
옮기고 있는 누군갈
Around a piece of my heart
Just laying on the ground
땅바닥에 떨어져 있는
내 심장의 한 조각 주변에서
When I met you I was blown to pieces
Heart all over the floor
내가 널 만났을 때 내 심장은
바닥에 산산조각이 나 있었어
Ever since you put me back together
네가 그것들을 다시 돌려놨을 때
I can't believe it, can't believe it, uh
나는 믿을 수 없었어, 믿을 수 없었어, 어
Look what you found
네가 뭘 찾았는지 봐
Yeah, baby
그래 자기야
Look what I found
내가 뭘 찾았는지 봐
Somebody who carries around a piece of my heart
내 심장의 한 조각을 옮겨줄 누군갈
Look what I found, woo
내가 뭘 찾았는지 봐, 우
Look what I found
내가 뭘 찾았는지 봐
Somebody who loves me
날 사랑하는 누군갈
Look what we found
우리가 뭘 찾았는지 봐
Someone who carries around a piece of my heart, heart
내 심장의 한 조각을 옮겨줄 누군갈, 심장
Just laying on the ground
그저 땅바닥에 떨어져 있는




반응형