본문 바로가기
#팝송/팝송

콜드플레이 Coldplay - Yellow 가사해석/듣기

by CottonCandya 2020. 12. 23.
반응형







Look at the stars
별들을 봐
Look how they shine for you
And everything you do
널 그리고 네가 하는 모든걸 위해
어떻게 빛나는지 봐
Yeah, they were all yellow
그래, 그들은 모두 노란색이야
I came along
난 널 따라와
I wrote a song for you
널 위한 음악을 썼어
And all the things you do
그리고 네가 하는 모든것들을 위해
And it was called, "Yellow"
그리고 이건 "노란색"이라고 불려
So then I took my turn
이제 내 차례야
Oh, what a thing to have done
오, 내가 무엇을 했냐면
And it was all yellow
그건 전부 노란색이야
Your skin
너의 피부
Oh yeah, your skin and bones
오, 너의 피부와 뼈들은
Turn into something beautiful
아름다운 무언가로 변했어
You know
넌 알고있지
You know I love you so
넌 알고있지 내가 널 사랑한다는걸
You know I love you so
넌 알고있지 내가 널 사랑한다는걸
I swam across
난 헤엄쳐 건너고
I jumped across for you
널 위해 뛰어서 건넜어
Oh, what a thing to do
오, 무엇을 해야할까
'Cause you were all yellow
왜냐하면 넌 온통 노란색이였어
I drew a line
난 선을 그렸어
I drew a line for you
널 위해 선을 그렸어
Oh, what a thing to do
오, 무엇을 해야 할까
And it was all yellow
그리고 이건 모두 노란색이였어
Your skin
너의 피부
Oh yeah, your skin and bones
오, 너의 피부와 뼈들
Turn into something beautiful
아름다운 무언가로 변했어
You know
넌 알고있지
For you I bleed myself dry
널 위해 난 스스로 피를 흘려
For you I bleed myself dry
널 위해 난 스스로 피를 흘려
It's true
사실이야
Look how they shine for you
그들이 널 위해 어떻게 빛나는지 봐
Look how they shine for you
그들이 널 위해 어떻게 빛나는지 봐
Look how they shine for
그들이 어떻게 빛나는지 봐
Look how they shine for you
그들이 널 위해 어떻게 빛나는지 봐
Look how they shine for you
그들이 널 위해 어떻게 빛나는지 봐
Look how they shine
그들이 어떻게 빛나는지 봐
Look at the stars
별들을 봐
Look how they shine for you
And all the things that you do
널 그리고 네가 하는 모든걸 위해
어떻게 빛나는지 봐


반응형