#영화 OST/스타이즈본

스타이즈본 ost - Alibi 가사해석/듣기

CottonCandya 2020. 2. 21. 16:24
반응형

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't ask me 'bout tomorrow
내일에 대해선 묻지마
Or tell me about my past
내 과거에 대해서도
My heart is yours to borrow
내 심장을 당신에게 빌려줬고
Ain't nothing meant to last
아무것도 남지 않았어

I ain't lyin'
나는 거짓말 안해
I don't lie
거짓말 안해
Without an alibi
알리바이 없이는

Don't ask too many questions
너무 많은 질문은 하지마
You don't want answers to
당신은 대답하고 싶지 않고
You don't like my direction
내 방식이 마음에 들지 않는다면
Hell, I won't follow you
제기랄, 당신을 따라가지 않겠어

I ain't lyin'
난 거짓말 안해
I don't lie
거짓말 안해
Without an alibi
알리바이 없이는

I told my dyin' daddy
나는 죽어가는 아버지께 말했었지
That I had to run away
나는 도망쳐야 한다고
Looked him in the eyes
그의 두 눈을 보면서
Said, "there ain't no other way"
말했지, "다른 방법이 없어요"
So woman, if I tell you that I love you, be ok
그러니 여인이여, 만약 내가 사랑한다고 말한다면, 괜찮은거야

'Cause I ain't lyin'
나는 거짓말 안해
I don't lie
거짓말 안해
Without an alibi
알리바이 없이는

I love you in the morning
아침에 난 당신을 사랑하고
And when the day is done
그리고 하루가 끝났을때
But if you want my freedom
만약 그대가 나의 자유를 원한다면
You know I'm bound to run
그때 난 달려가야겠지

I ain't lyin'
나는 거짓말 안해
I don't lie
거짓말 안해
Without an alibi
알리바이 없이는

I told my dyin' daddy
나는 죽어가는 아버지께 말했었지
That I had to run away
나는 도망쳐야 한다고
Looked him in the eyes
그의 두 눈을 보면서
Said, "there ain't no other way"
말했지, "다른 방법이 없어요"
So woman, if I tell you that I love you, be ok
그러니 여인이여, 만약 내가 사랑한다고 말한다면, 괜찮은거야

'Cause I ain't lyin'
왜냐하면 난 거짓말 안하거든
I don't lie
거짓말 안해
Without an alibi
알리바이 없이는

반응형