#팝송/팝송

Alan Walker 알렌 워커 - Alone 가사해석/듣기

CottonCandya 2023. 3. 24. 16:34
반응형

 
 


 
 

 
Lost in your mind
네 마음속에서 길을 잃었어
I wanna know
난 알고 싶어
Am I losing my mind?
내가 정신을 잃은걸까?
Never let me go
날 보내지 마
If this night is not forever
만약 이밤이 영원하지 않다면
At least we are together
적어도 우리는 함께야
I know I'm not alone
I know I'm not alone
난 내가 혼자가 아니란걸 알아
Anywhere, whenever
어디서든지, 언제든지
Apart, but still together
떨어져있더라도, 우린 계속 함께야
I know I'm not alone
I know I'm not alone
I know I'm not alone
I know I'm not alone
내가 혼자가 아니란걸 알아
Unconscious mind
무의식의 마음속에서
I'm wide awake
난 깨어있었어
Wanna feel one last time
마지막으로 한 번 느끼고 싶어
Take my pain away
내 고통을 가져가 줘
If this night is not forever
만약 이밤이 영원하지 않다면
At least we are together
적어도 우리는 함께 있는거야
I know I'm not alone
I know I'm not alone
난 내가 혼자가 아니란걸 알아
Anywhere, whenever
어디서든지, 언제든지
Apart, but still together
떨어져있더라도, 우린 계속 함께야
I know I'm not alone
I know I'm not alone
I know I'm not alone
I know I'm not alone
내가 혼자가 아니란걸 알아
I'm not alone
I'm not alone
I'm not alone (I know I'm not alone)
난 혼자가 아니야 (내가 혼자가 아니란 걸 알아)
I'm not alone
I'm not alone
I'm not alone (I know I'm not alone)
난 혼자가 아니야 (내가 혼자가 아니란 걸 알아)

반응형